Inlägg: 2300375
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge:
Hur fan kan du ge Manner skulden för att några överbetalda divor inte förmår sätta pucken i nätet.
Mylleri, fick världens chans oattackerad mitt i slottet, va fan gör han?? viftar till med klubbladet ungefär som man viftar iväg en irriterade fluga.
Han hade all tid att sikta in sig på öppningarna i målet och lägga an skottet med uppföljning i rörelsen, en ansats som skulle ha kunna lett till mål..alla hockeyspelare vet ju på den här nivån vad som krävs för att det ska bli mål. Målviftningen med klubban som Mylleri gjorde hör hemma i en reflexrörelse nära målvakten..
Blir inte många sådana här chanser som Mylleri fick idag, dessa chanser måste tas tillvara..Leksands målskott från blå var en medveten satsning, för att det skulle bli mål, en medveten satsning som gav tur genom att pucken ändrade riktning på annan spelare innan den letade sig in i nätet..
Hur fan kan du ge Manner skulden för att några överbetalda divor inte förmår sätta pucken i nätet.
Mylleri, fick världens chans oattackerad mitt i slottet, va fan gör han?? viftar till med klubbladet ungefär som man viftar iväg en irriterade fluga.
Han hade all tid att sikta in sig på öppningarna i målet och lägga an skottet med uppföljning i rörelsen, en ansats som skulle ha kunna lett till mål..alla hockeyspelare vet ju på den här nivån vad som krävs för att det ska bli mål. Målviftningen med klubban som Mylleri gjorde hör hemma i en reflexrörelse nära målvakten..
Blir inte många sådana här chanser som Mylleri fick idag, dessa chanser måste tas tillvara..Leksands målskott från blå var en medveten satsning, för att det skulle bli mål, en medveten satsning som gav tur genom att pucken ändrade riktning på annan spelare innan den letade sig in i nätet..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Relativt seriöst förslag: Spela en träningsmatch mot typ Valbo eller liknande. Väck målkänslan. Spelarna måste komma ihåg hur det känns att göra mål. Vi är ju totalt ofarliga.
Ett jävla mål på fyra matcher. Det är ju för fan galenskap!
Ett jävla mål på fyra matcher. Det är ju för fan galenskap!
+ 9
Men oförmågan att göra mål är ju monumental nu. Undrar vad som kommer krävas för att det ska bli mål. Det här är något Manner måste hitta en lösning på omgående, annars är risken för kval överhängande..