Inlägg: 2300425
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Det hjälper inte att Manner tar
skulden för förlusten, det är ju trots allt spelarna ute på isen som gör jobbet eller snarare sagt borde göra det. Sedan så har det låst sig mentalt och det tar tid att komma igång igen. Tyvärr fel tajming, vi behövde ta fler poäng för att komma på trygg mark.
skulden för förlusten, det är ju trots allt spelarna ute på isen som gör jobbet eller snarare sagt borde göra det. Sedan så har det låst sig mentalt och det tar tid att komma igång igen. Tyvärr fel tajming, vi behövde ta fler poäng för att komma på trygg mark.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Denna intervju var ingen rolig läsning. Tror fortfarande att Manner är helt rätt för Brynäs med sitt ledarskap
www.gd.se/2022-02-27/mikko-manner-oroad-over-brynas-da-ger-jag-jobbet-till-nagon-annan
www.gd.se/2022-02-27/mikko-manner-oroad-over-brynas-da-ger-jag-jobbet-till-nagon-annan
+ 7
Jag undrar hur många av våra fw som tänker lika..