Inlägg: 2300461
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Honken72: Var väl lite som Björn Hellqvist i Leksand sa till Cmore innan matchen apropå att de tappat så många matcher och släppt in mycket mål. Han hängde ju ut backarna och målvakterna rakt av. Och jag som trodde att man försvarade med hela laget…
Skulle Manner få sparken ger jag upp fullständigt på den här klubben och tatueringen på bröstet åker av..
Skulle Manner få sparken ger jag upp fullständigt på den här klubben och tatueringen på bröstet åker av..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Honken72: Bara att rida ut stormen. Alla lag får svackor under serien och här är vår. Bara att hålla tummarna för att det vänder och att vi snart bryter den här förlusttrenden. Fortfarande ska tre lag ta sig förbi oss...
+ 4
Sv: A proposito de nada
Det finns ju iallafall minst 15st gemensamma nämnare med förra året?verkligheten är kanske att dom inte är bättre / passar inte ihop?.
+ 2
Nävars… allvarligt talat vet jag inte vad som är fel eller vad som ska göras. Spelarna gör säkert sitt bästa, men nåt är det som går fel. Kanske behöver lite terapi?