Inlägg: 2301571
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Det som talar emot både Djoos och Ryan är att klubbar i NL alltid offentliggör väldigt tidigt vilka spelare som stannar och lämnar. I deras fall har ingenting kommunicerats, utöver Ryans kontraktsförlängning. Så tror ej på ryktena..
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Har svårt att tro på de ryktena. Han förlängde ju under denna säsong.
Men det är ju precis han/Djoos vi saknar. Bergman spelade väl non-stop i PP, mot LHC. Och så undrar folk varför vi inte kan göra mål…
Men det är ju precis han/Djoos vi saknar. Bergman spelade väl non-stop i PP, mot LHC. Och så undrar folk varför vi inte kan göra mål…
+ 2
Jo Gunde har 1 år kvar efter årets säsong. Men det går vissa lösa rykten som säger att Alcén lyckats locka hit Gunde redan till nästa år.