Inlägg: 2304148
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Birgersson och Kvist hade inte platsat i J20-lagets toppkedjor om de varit 10 år yngre. De ger ju alltid järnet men det är allsvensk nivå, inte SHL-klass. Samma sak med Solem för ett par år sedan.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: ” Birgersson och Kvist hade inte platsat i J20-lagets toppkedjor om de varit 10 år yngre.”
Nä det gör de väl knappt nu, mycket mindre hade de gjort det som 10årong
Nä det gör de väl knappt nu, mycket mindre hade de gjort det som 10årong