Inlägg: 2304162
Sv: A proposito de nada
Vi har nödvändigtvis inte många dåliga hocksyspelare, men de saknar karaktär och vinnarskalle.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9684}: Nu är det som vanligt, man sitter o kollar resultaten på andra matcher. Skulle vara kul att kunna fokusera på sitt eget lag någon gång.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Det syns att det sitter i huvudet
Det blir sämre och sämre spel ju mer klockan tickar!
4 mål gör vi inte i 3dje tyvärr
Det blir sämre och sämre spel ju mer klockan tickar!
4 mål gör vi inte i 3dje tyvärr