Inlägg: 2304166
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85:
Tror att Olesen är millimetrar från genombrott. Behåll och hoppas på J Johnsson genombrott nästa säsong. Några studs rätt för honom så kan han nog bli giftig.
Tror att Olesen är millimetrar från genombrott. Behåll och hoppas på J Johnsson genombrott nästa säsong. Några studs rätt för honom så kan han nog bli giftig.
Sv: A proposito de nada
Manner får ta på sig den här torsken.
Sätter andra målvakten när vi möter ett bottenlag.
Gäller att vakna Manner!!
Skulle tagit TO efter 3-0,målet. Varför har han inte egenskaper att förändra en matchbild. Att bara byta målis räcker inte.
Korta ner bänken, sluta spela 4 backpar. Rör om i laget. Fram med hårtorken Manner! Sluta mesa.
Manner har alltså inte tagit en time en enda gång förutom när det återstår 5min eller mindre på hela säsongen. Sick!
Vi har ju redan torskat den här matchen. Men inför 3e perioden vill jag se laget såhär:
Bertilsson - Cibulskis
Genoway - Bergman
Hedberg - Björk
Rödin - Ölund - Timashov
Gunler - Palve - Eklind
Olesen - Scott - Sallinen
Pettersson - Birgersson - Danielsson
Sätter andra målvakten när vi möter ett bottenlag.
Gäller att vakna Manner!!
Skulle tagit TO efter 3-0,målet. Varför har han inte egenskaper att förändra en matchbild. Att bara byta målis räcker inte.
Korta ner bänken, sluta spela 4 backpar. Rör om i laget. Fram med hårtorken Manner! Sluta mesa.
Manner har alltså inte tagit en time en enda gång förutom när det återstår 5min eller mindre på hela säsongen. Sick!
Vi har ju redan torskat den här matchen. Men inför 3e perioden vill jag se laget såhär:
Bertilsson - Cibulskis
Genoway - Bergman
Hedberg - Björk
Rödin - Ölund - Timashov
Gunler - Palve - Eklind
Olesen - Scott - Sallinen
Pettersson - Birgersson - Danielsson
+ 2
Sv: A proposito de nada
Det som skiljer idag. Mv-spelet, medstudsen och viljan framför mål. Vi har hur många lägen som helst men gör ju inget mål. De har nån kontring och får enkla mål.
Sen kanske det löser sig automatiskt, vår SHL-status är tyvärr långt ifrån säker p g a att Brynäs återigen har svikit oss.