Inlägg: 2304343
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: bakfulla? Över lag för dålig trupp! Alla måste spela på max för att det skall finnas en chans till poäng. Gör de inte det blir det så här
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är helt obegripligt, bara Brynäs som dippar så här mycket i prestationerna. Uppenbarligen måste laget ha festat arslet av sig efter Luleå matchen
+ 1