Inlägg: 2304346
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8975}: Vem tror du skulle vilja ta över det här jävla Samhallgänget? Ingen normal vill väl ens ta i skiten med tång... Självmordsuppdrag.
För övrigt är det väl delvis på grund av alla sparkade tränare som det ser ut som det gör. Men visst, sparka en till och betala lön i nåt år till.
För övrigt är det väl delvis på grund av alla sparkade tränare som det ser ut som det gör. Men visst, sparka en till och betala lön i nåt år till.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Målskillnaden är ju som 1 poäng också.. vad fan håller vi på med? Jag skäms något ordentligt.
+ 1