Inlägg: 2304409
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sanningen är ju tyvärr att vi inte har gjort ett enda framsteg under Manner. Vad som hänt tidigare under säsongen är irrelevant.
En säsong bedöms som en helhet, att vi förnedras av samtliga bottenkollegor och nu har lika många plattmatcher som vanligt under säsong säger att vi fortfarande är lika kassa.
Jag hade hoppats på att vi kunde ta något steg fram, men tyvärr. Laget är för dåligt. Igen.
En säsong bedöms som en helhet, att vi förnedras av samtliga bottenkollegor och nu har lika många plattmatcher som vanligt under säsong säger att vi fortfarande är lika kassa.
Jag hade hoppats på att vi kunde ta något steg fram, men tyvärr. Laget är för dåligt. Igen.
+ 2
Sv: A proposito de nada
lapad: Nej. Jag håller med Huge. De glömmer snabbt. I morgon är det ny laddning. Det är inga konstigheter. Timrå var usla mot LHC senast och titta nu på resultatet
Du skojar väl?