Inlägg: 2304499
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Man kan faktiskt både inse att vi ligger skrynkligt till och samtidigt inte behöva grina som en 5-åring som inte fått sitt lördagsgodis, efter en förlust.
Trot eller ej….
Trot eller ej….
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Skygglappar är inget för mig. Vill inte heller förneka det jag ser för att lura mig själv.
Det här behöver rättas till snabbt. För vi styr skutan rakt till fallet.
Det här behöver rättas till snabbt. För vi styr skutan rakt till fallet.
det?