Inlägg: 2304529
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad:
du skriver...
"I mina ögon är ett hockeylag ett företag som måste satsa för att leverera."
I ett vanligt företag skulle handlandet som styrelseledamoten i den gamla styrelsen ägnade sig åt vid tillsättandet av den "nye sportchefen" inte gillats.....vänskapskorruption/tjänster och gentjänster bakom lykta dörrar leder till dåliga resultat ..rätt man på rätt plats är att föredra, och då handlar man INTE I SMYG...
du skriver...
"I mina ögon är ett hockeylag ett företag som måste satsa för att leverera."
I ett vanligt företag skulle handlandet som styrelseledamoten i den gamla styrelsen ägnade sig åt vid tillsättandet av den "nye sportchefen" inte gillats.....vänskapskorruption/tjänster och gentjänster bakom lykta dörrar leder till dåliga resultat ..rätt man på rätt plats är att föredra, och då handlar man INTE I SMYG...
Sv: A proposito de nada
Det sjuka är att man inte ens är arg. Jag känner mer en total avtrubbning inför vad som väntar. Det är liksom bara panik, säsong efter säsong. Till slut stänger man av.
+ 8