Inlägg: 2305873
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge: Hur många groggar tog du ikväll? Att Timrå skulle ta ”minst” 12 poäng till är helt uppåt väggarna, såklart. Det KAN hända, men att det skulle vara något slags rimligt minimum, nej… Timrå har haft en enorm formtopp senaste tiden. Kollar man tillbaka på deras 7 senaste matcher så har dom tagit 11 poäng. Håller dom uppe samma poängtakt (vilket är mer otroligt snarare än troligt) kommande 7 matcher, så landar dom på 62.
Sv: A proposito de nada
Berge: både hösgården och Timrå har gått starkt sista tiden. DIF har på de senaste 10 matcher 20 poäng. Timrå 14 poäng
Vinner vi på tisdag så ser det bra ut. Men vi vinner aldrig mot Oskarshamn, så det kan vi ju glömma.