Inlägg: 2305973
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svårt att bli klok på hockey. Vi spelar skit och får däng av samtliga bottenlag, men lyckas dänga till Luleå och Frölunda. Hur som, livsviktiga segrar. Vi är inte i närheten av att vara "ute ur skogen" ännu, men för varje poäng så blir livet svårare för de andra i botten. Kämpa Brynäs!
Har egentligen förbjudit mig själv att börja tänka på nästa säsong, men kunde inte låta bli. Om vi nu överlever denna säsong så kommer ju som bekant marknaden ändras en del p g a världsläget.
Ett ypperligt läge för Manner att locka hit kanske två riktigt vassa KHL-finnar som kan ändra strukturen och hierarkin i laget. Gärna en ny komponent till Scodin och en stabil jävla tvåvägsback.
Har egentligen förbjudit mig själv att börja tänka på nästa säsong, men kunde inte låta bli. Om vi nu överlever denna säsong så kommer ju som bekant marknaden ändras en del p g a världsläget.
Ett ypperligt läge för Manner att locka hit kanske två riktigt vassa KHL-finnar som kan ändra strukturen och hierarkin i laget. Gärna en ny komponent till Scodin och en stabil jävla tvåvägsback.
+ 6
Vi har bättre målskillnad så kan vi fixa 4 poäng nästkommande 6 matcher så bör kontraktet vara i hamn. Men trots två trepoängare nu senast så snittar vi under 1 poäng per match senaste 10.
Bäst vore nog att försöka fixa dessa 4 poäng så snart som möjligt...