Inlägg: 2306178
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Äh inte är väl dom här inne och läser heller. Tror dom knappast bryr sig så.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chanzone:
Menade inte så heller, men ett fenomen de senaste säsongerna vid närmandet av slutspel/kvalspel är pratet om spelarövergångar..
C-more gör ofta stor sak av vart enskilda spelare ska ha sin framtid ligger liksom i C-mores affärsidé att snacka om vitt och brett.
Affärsdrivet i de mediala kanalerna vill dryfta spelarmarknaden..
Vad som skrivs härinne stannar härinne...
är bara intressant för oss nördar...
Menade inte så heller, men ett fenomen de senaste säsongerna vid närmandet av slutspel/kvalspel är pratet om spelarövergångar..
C-more gör ofta stor sak av vart enskilda spelare ska ha sin framtid ligger liksom i C-mores affärsidé att snacka om vitt och brett.
Affärsdrivet i de mediala kanalerna vill dryfta spelarmarknaden..
Vad som skrivs härinne stannar härinne...
är bara intressant för oss nördar...