Inlägg: 2306190
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Samsung: Schweiziska liga har ett max på 4 utländska per trupp och kommer öka till 6 per lag till nästa säsong.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Samsung: Både Cibulskis och Kristoffer Berglund kom rakt från KHL till Brynäs så allt är ju inte klass därborta. Även en sån som Adam Deutch har lirat där och jag är rädd att Bynäs fynd därifrån hamnar på liknande nivå.
Kristoffer Berglund väntar förresten på säsongens första poäng.
Kristoffer Berglund väntar förresten på säsongens första poäng.
+ 1
Men manner kan kanske göra så vi får några vassa finländare till oss.
Schweiz kommer vara första alternativet, men deras max 2 utländska spelare per trupp gör att shl blir andra valet.
Nästa säsong blir shl kul att följa! Hoppas bara vi är ett av lagen :)