Inlägg: 2306210
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Lyssnade på Ros och Abris nyss.
Man tycker att Leksand har lite överflödets förbannelse nu iom Hrivik kom in.
Rouhoma har spelat i 3:e nu. Inga starter i PP.
Inte nöjd säkerligen.
Förhandla med Rouhoma till nästa år. Han har visserligen 1 år kvar. Men köp loss han, så har Brynäs 1: a centern där.
Han funkar bevisligen i SHL.
Man måste våga satsa nu på hög lön på rätt spelare nu.
Så får man kapa på lägre nivå.
Kapa 20"/mån på sista 6 spelare så har man 1 månadslön där utöver det som man måste ge sas.
Lasta 250/300 på Rouhoma.
Man tycker att Leksand har lite överflödets förbannelse nu iom Hrivik kom in.
Rouhoma har spelat i 3:e nu. Inga starter i PP.
Inte nöjd säkerligen.
Förhandla med Rouhoma till nästa år. Han har visserligen 1 år kvar. Men köp loss han, så har Brynäs 1: a centern där.
Han funkar bevisligen i SHL.
Man måste våga satsa nu på hög lön på rätt spelare nu.
Så får man kapa på lägre nivå.
Kapa 20"/mån på sista 6 spelare så har man 1 månadslön där utöver det som man måste ge sas.
Lasta 250/300 på Rouhoma.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Jag välkomnar poäng ikväll med öppna armar. LHC får vara glada om de klarar oavgjort mot Leksand och jag tror att Djurgården tar samtliga poäng mot Timrå.
Så bryt "förbannelsen" mot OIK nu. 🙏
Så bryt "förbannelsen" mot OIK nu. 🙏
+ 8
Däremot så tycker jag att man ska ta av Rödin C:t och låta honom fokusera på sitt spel i stället. Jag tycker inte han besitter de egenskaper man ska kunna förvänta sig av en lagkapten, varken på eller vid sidan av isen. Det behöver liksom inte vara den bästa hockeyspelaren som är kapten…