Inlägg: 2306221
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Nej, det är det inte men man tar gärna in att Timrå har så här många hemmamatcher kvar osv. De har många kvar hemma, men de har en blek form mot både Örebro och Färjestad.
Och jag tror att Timrå behöver vinna ikväll för att ens ha en chans på oss eller LHC och de tror jag inte att de gör.
För vår del krävs det att göra det bra hemma och gärna plocka någon poäng borta så vi får gärna börja ikväll.
Och jag tror att Timrå behöver vinna ikväll för att ens ha en chans på oss eller LHC och de tror jag inte att de gör.
För vår del krävs det att göra det bra hemma och gärna plocka någon poäng borta så vi får gärna börja ikväll.
Hur skall vi själva resonerat om vi varit i DIF/TIK´s läge?
Ta in 8 poäng på 6 matcher är sannerligen inte lätt i ett pressat läge - jag tror de allra flesta härinne skulle ha ansett BIF vara "körda" i ett dylikt läge.
För vår egen del så kan en seger till räcka, 2 segrar räcker definitivt!
1,0 p/match återstående 6 matcher är ett rimligt krav - DIF/TIK behöver prestera minst 2,0 p/match för att gå om oss......