Inlägg: 2306259
Sv: A proposito de nada
Inte att bortse ifrån är ju även att IOK har 3 raka torsk på hemmaplan och är de nått som våra motståndare är bra på så är de ju att bryta sina negativa trender mot just Brynäs. Har ingen bra känsla alls inför kvällens match tror de blir plattfall å torsk med 5-2. Hoppas för fan att man har fel som vanligt😂
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Dallemas: "är de nått som våra motståndare är bra på så är de ju att bryta sina negativa trender mot just Brynäs."
Det där har man ju hört i evighet och till leda utan att få nåt belägg för saken. Har du nåt som helst statistiskt bevis som underlag för att alla andra lag bara bryter sina ev negativa trender mot just Brynäs?
Eller är det bara en känsla du har, likt den om att du inte har nån känsla alls för kvällens match?
Det där har man ju hört i evighet och till leda utan att få nåt belägg för saken. Har du nåt som helst statistiskt bevis som underlag för att alla andra lag bara bryter sina ev negativa trender mot just Brynäs?
Eller är det bara en känsla du har, likt den om att du inte har nån känsla alls för kvällens match?
+ 1