Inlägg: 2306331
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Ja vi var väldigt illa ute i matchen mot Frölunda. Nedtryckt virriga i egen zon. I ett av Frölundas pp är vi så virriga så man tänkte nu ringer det när som men då var VV där.
ND tar en idiotisk utv..när vi har momenten i matchen. Vi får tacka Frölunda o en linjedomare för spel 5-3.
Gunler har blivit fram som en sniper och jag hoppas killen kan ta ett kliv och vara en sniper i en andra lina.
ND tar en idiotisk utv..när vi har momenten i matchen. Vi får tacka Frölunda o en linjedomare för spel 5-3.
Gunler har blivit fram som en sniper och jag hoppas killen kan ta ett kliv och vara en sniper i en andra lina.
Sv: A proposito de nada
Huge: Håller med, han har gjort det fantastiskt bra. Skulle bli överlycklig i fall VV skulle skriva ett längre kontrakt med oss.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Huge: Undrar vart vi hade befunnit oss i tabellen om vi inte hade Vehvi...
+ 1
Sen tycker jag att du gör det bra som framhåller den som borde ha mest cred för vinsten senast men där målskyttarna verkar ha blivit mest hyllade: Veini Vehviläinen.
Vi kan inte tacka honom nog mkt för flera vinster och hade vi varit mer effektiva i alla matcher där vi släppt in 2 eller 2 mål så hade vi inte befunnig oss i den här jobbiga situationen just nu.