Inlägg: 2306345
Sv: A proposito de nada
Undra om Manner eller någon läser här. Tima Ölund Gunnler. Var det Pettisbif som skrev den kedjan eller någon annan för bara ett lite tag sedan?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}:
Bra av EGJA att värva två spelare i sista minuten som inte får spela!
Hälften vågat, inget vunnet!
En junis går före en khl-spelare.
Ja ja så kan det vara, men det blir tufft idag!
Bra av EGJA att värva två spelare i sista minuten som inte får spela!
Hälften vågat, inget vunnet!
En junis går före en khl-spelare.
Ja ja så kan det vara, men det blir tufft idag!
+ 2
Sv: A proposito de nada
{7981}: Pettis har ju lagt ut samtliga 999 olika variationer på laguppställningens med dagens Brynästrupp.
Han har även tipsat om, ifall jag räknat rätt om 167 olika nyförvärv.
Han har även tipsat om, ifall jag räknat rätt om 167 olika nyförvärv.
+ 7