Inlägg: 2306374
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Malmö måste ju vara idioter om de på riktigt trodde de kunde ”hyra” PA några månader. Men det är klart det lätt blir fel med en Sylvegård som chef för sporten…
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Fagervall, tog han över kontraktet tro?
Det var kanske inget bra beslut av MIF oavsett att låta honom gå till DIF…det kan bli förödande.
Det var kanske inget bra beslut av MIF oavsett att låta honom gå till DIF…det kan bli förödande.