Inlägg: 2307216
Sv: A proposito de nada
{8399}: Vette fan om jag tyckte Dima var något bättre. Tycker han inte får något uträttat alls längre, utan fastnar oftast eller tappar pucken. Men han är ursäktad i min bok med tanke på kriget i Ukraina, kan fan inte vara lätt att fokusera på hockey
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ja det är något som stör honom nu..Ukraina? En skada? Han är inte lika rapp i vändningar osv.. men jag är glad att han är på isen i denna svåra stund ...
+ 2