Inlägg: 2308084
Sv: A proposito de nada
Förstår inte varför han inte tar Timeout när det är Rögle för hela slanten i 8-9 minuter.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Falken: Vilken backuppsättning Rögle har. Så mycket spelskicklighet och så lite sarg-ut. Raka motsatsen till Brynäs.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Falken: Ruskigt veka i andra. Dags att vakna nu annars ryker målskillnaden all världens väg.