Inlägg: 2308322
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jockster : Du säger alltså att det är spikat kval redan nu? Om vi vinner resterande matcher kommer du då fortfarande ha den där inställningen? Svar nej
Edit: Är bara trött på allt snack om kval dit och kval dit, att Brynäs är klapp kassa osv. Snälla säg sånt där när vi kvalar eller degraderar istället. Men sitt inte nu o säg vad du tror när det inte behöver bli så.
Edit: Är bara trött på allt snack om kval dit och kval dit, att Brynäs är klapp kassa osv. Snälla säg sånt där när vi kvalar eller degraderar istället. Men sitt inte nu o säg vad du tror när det inte behöver bli så.
+ 2
Brynäs kommer att få kvala av den enkla anledningen att de förlorat majoriteten av matcherna mot Timrå, LHC och Djurgården.