Inlägg: 2308346
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Seriöst, var det någon som trodde på vinst mot Rögle ikväll?!? Jävligt mycket värre att gång på gång bli förnedrad av annat bottenslask som man borde slå.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9382}: Rögle är bra. Men det känns som vi viker ner oss. Gillar inte det alls. Vi hade lätt kunnat lugga dom på poäng kväll om allla steppat upp.
+ 1