Inlägg: 2308440
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: ” Risken finns. Inte chansen”
Jo då! Det beror ju på vilket utgångsperspektiv man har.
Hur som, tycker ändå att vi kämpat bra mot ett topplag idag, men det tightar ihop sig bakifrån, vi måste ha poäng oavsett vilket lag möter - inga ursäkter.
Jo då! Det beror ju på vilket utgångsperspektiv man har.
Hur som, tycker ändå att vi kämpat bra mot ett topplag idag, men det tightar ihop sig bakifrån, vi måste ha poäng oavsett vilket lag möter - inga ursäkter.