Inlägg: 2308519
Sv: A proposito de nada
Räven: Gefle Dagblad är den mest idiotiska tidningen, jinxar och förstör kämpaglöden totalt. Börjar surra om att allt är klart nu? Nu? Det är flera matcher kvar och inget är klart. Förbannade idioter.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Asterix: läsförståelse? GD skriver ju att det inte på något vis är klart.
Herregud, det finns ingen ände på allt gnäll.
Herregud, det finns ingen ände på allt gnäll.