Inlägg: 2309064
Sv: A proposito de nada
Har funnits 2-3 lägen där de kunde visat ut Röglespelare, men istället ska man leta med lupp efter Brynäsutvisningar.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Såg ni utv reprisen?!
Vad i helvete sysslar zebrorna med?
Björk kan ju sätta på sig grön tröja istället som han nu gömt under den randiga…
Vad i helvete sysslar zebrorna med?
Björk kan ju sätta på sig grön tröja istället som han nu gömt under den randiga…
+ 2