Inlägg: 2309351
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Trallgöken: Ironi på hög nivå! 😂
Annars känns det här som den skönaste 3p på hela säsongen. Nu känns det klart! Gunler, alla tvivel är bortblåsta, bara att förlänga. Det finns 2 personer i laget som kan göra ett sånt mål. Den ena gjorde det, den andra är Rödda. Manner slipar bort Gunlers omognad i övrigt
Annars känns det här som den skönaste 3p på hela säsongen. Nu känns det klart! Gunler, alla tvivel är bortblåsta, bara att förlänga. Det finns 2 personer i laget som kan göra ett sånt mål. Den ena gjorde det, den andra är Rödda. Manner slipar bort Gunlers omognad i övrigt
+ 8