Inlägg: 2309578
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Löven alla dar i veckan, Modofsns är så dryga och har hotat mig.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Grattar alla Brynäsare(även dej Axle) till en omgång som gick med er. Nu bör ni kunna fokusera mer mot slutspel än kvalspel. Sedan är det trist om du har blivit hotad?
Låter helt sjukt.
Men du är väl inte alltid den ödmjukaste när du kommer in som gäst heller?
Inte för att man ska utsättas för hot av något slag.
Dock, kul att ni verkar vara med i finrummet kommande säsong med
Låter helt sjukt.
Men du är väl inte alltid den ödmjukaste när du kommer in som gäst heller?
Inte för att man ska utsättas för hot av något slag.
Dock, kul att ni verkar vara med i finrummet kommande säsong med
+ 5
Sv: A proposito de nada
{8399}: Finns tyvärr rötägg i alla klubbar. Personligen har jag mest positiva erfarenheter av Ö-viksbor och MoDoiter.