Inlägg: 2309675
Sv: A proposito de nada
puffe: stort av dig att gratta. Modoiter i mening är ett av de värsta fans när det kommer till att vara ödmjuka. Du är ett undantag
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
varulf: Äsch, tror alla lag har en merpart av trevliga/ödmjuka supporters. Så upplever jag det på bortamatcher i alla fall. .
Men, på en sida som denna kan ett fåtal skribenter få det att låta som att alla är dryga jävlar, men så är inte fallet. Åtminstone jag är felbar nån gång då o då.
Men, på en sida som denna kan ett fåtal skribenter få det att låta som att alla är dryga jävlar, men så är inte fallet. Åtminstone jag är felbar nån gång då o då.
+ 2