Inlägg: 2309681
Sv: A proposito de nada
puffe: generellt och i den krets jag umgås så finns det nog inte många Modo fans som inte har vattenskalle. Antingen så säger det en del om mitt umgänge, men jag tror inte det. Jag tror du är undantaget.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
varulf: Byt umgänge , omedelbart. Slutenvård är inte din grej :)
Merparten av MoDo-fans är enögda, men trevliga.
God Natt
Merparten av MoDo-fans är enögda, men trevliga.
God Natt