Inlägg: 2310464
Sv: A proposito de nada
Skönt att kunna se en SHL-match med ett bottenlag inkluderat utan att känna en sinnessjuk ångest.
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: extremt skönt faktiskt, min analys av Timrå är att så fort de kommer in offensiv zon kan det bli mål men bakåt är det extremt många luckor för anfallande lag. Spelare som Omark kan ha lekstuga mot sådana försvar
+ 3