Inlägg: 2311633
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Synd att vi inte tog in Wandell i oktober då..då hade vi varit top 6...
Du är väldigt ute och cyklar men jag tror du vet det men det gör sååååååå ont att säga ..- jag tänkte fel eller ja det var en korkad värvning.
Orolig att det finns två personer som har gett gilla till dig..🤣
Du är väldigt ute och cyklar men jag tror du vet det men det gör sååååååå ont att säga ..- jag tänkte fel eller ja det var en korkad värvning.
Orolig att det finns två personer som har gett gilla till dig..🤣
+ 4
Sv: A proposito de nada
Huge: När ska du bara lägga ner och inse att du är snett ute för en gångs skull?? Wandell värvningen vidhåller jag är den absolut märkligaste i modern tid. Du får gärna ge mig ett exempel på någon som varit mer off om du kan…
I stort sett alla här inne är av samma åsikt (pengar i sjön) men då är vi bara oinsatta sofftyckare och ”magister” Huge rycker ut till de insatta, kompetenta yrkesmännens försvar… Samma visa varje gång.
Om jag vänder på steken, tycker du Brynäs någonsin gjort en dålig värvning? Och tycker du Brynäs har en styrka, både historiskt och nu, i sin scouting?
I stort sett alla här inne är av samma åsikt (pengar i sjön) men då är vi bara oinsatta sofftyckare och ”magister” Huge rycker ut till de insatta, kompetenta yrkesmännens försvar… Samma visa varje gång.
Om jag vänder på steken, tycker du Brynäs någonsin gjort en dålig värvning? Och tycker du Brynäs har en styrka, både historiskt och nu, i sin scouting?
+ 2
Sv: A proposito de nada
Huge: Det är väl glasklart att värvningen inte varit bra! Antingen för att han varit för dålig för att få spela eller för att han varit skadad! Enkelt!
+ 5
Synd att inte Alcen och Manner fick låna din spåkula när dom värvade honom, då hade dom kunnat se att laget ändå skulle komma att fixa nytt kontrakt utan hans hjälp så att man inte behövde värva honom.
Sen kan man ju alltid vända på steken: Wandells ankomst gjorde att en del andra spelare befarade att få mindre istid och därför lyfte sig/jobbade hårdare, vilket i sin tur bidrog till alla poäng och som till sist ledde till nytt kontrakt... :-)