Inlägg: 2313103
Sv: A proposito de nada
Pettersson neddragen och Johnsons klubba fastnar i fallet. 2 min för Pettersson….
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge:
Så jävla pinsamt dålig period , kunde lika gärna stå 5-0
Brynäs är inte ens nära slutspel inget där att göra över huvudtaget
Steppa upp nu och visa att ni inte vill ha semester för fan
Så jävla pinsamt dålig period , kunde lika gärna stå 5-0
Brynäs är inte ens nära slutspel inget där att göra över huvudtaget
Steppa upp nu och visa att ni inte vill ha semester för fan
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tänker på den gamla klyschan motivation slår klass...Den stämmer väl ganska bra, om man bara HAR motivation...
Sv: A proposito de nada
VV verkar inte heller med idag. Missar ett par returer och vart pucken tar vägen.
Nej, bättre lycka I andra. Vi får vara glada för bara 0-2.
Nej, bättre lycka I andra. Vi får vara glada för bara 0-2.
+ 2