Inlägg: 2313130
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
I praktiken är det här som en slutspelsmatch för oss. Men det visas inga känslor alls i olika situationer. Hög klubba på första målet? Inga protester. Neddragning av Ölund vid målchans, inga protester. Det finns fler situationer där ett taggat lag skulle visa lite känslor, men inget sånt ...
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Blev inte Skellefteås forum permanent stängt för att några troll (eller om det var ett med flera konton) som skrev massa dynga konstant?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Finns inte tillräckligt med Skellefteåsupportrar som upptäckt internet ännu
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: 2:a april 2020 senaste inlägget så lär ju inte bli vidare diskussion. 😅
+ 1