Inlägg: 2313138
Sv: A proposito de nada
Discolight94: Ni vann de två första matcherna mot oss genom att stänga ner mittzon och få ner AIK:s fart. Därför njuter jag lite av hur det ser ut idag hur hjärndött du än tycker det är.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Iceman99: Du verkar inte ha mkt tillit och beundran för ditt eget lag om ni måste ha vår och domarnas hjälp för att kunna spela er offensiva och ”roliga” hockey.
Vore det inte skönare att kunna njuta om ni klarade det jobbet själva?
2-1 nu från det defensiva laget.
Avvaktande PP för oss och hoppas du njuter nu av ert defensiva spel…
Vore det inte skönare att kunna njuta om ni klarade det jobbet själva?
2-1 nu från det defensiva laget.
Avvaktande PP för oss och hoppas du njuter nu av ert defensiva spel…
+ 1
Sv: A proposito de nada
Iceman99: Du kanske går igång ännu mer om ni får möta "Ät ägg" gänget i slutspel?