Inlägg: 2313152
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: OK
För mig fungerar det så här:
Dåligt spel=välförtjänt kritik
Bra kritik= välförtjänt beröm
Annars blir det Bagdad-Bob
Detta oavsett motståndarnas kvalite. Första perioden var katastrof, Saik behövde inte ens vara bra enligt mig.
Klass: det var precis det jag skrev, Saik är hög klass.
Det jag kräver mot klasslag är att vi ska vara jävligt jobbiga att möta då vi inte besitter hög klass.
För mig fungerar det så här:
Dåligt spel=välförtjänt kritik
Bra kritik= välförtjänt beröm
Annars blir det Bagdad-Bob
Detta oavsett motståndarnas kvalite. Första perioden var katastrof, Saik behövde inte ens vara bra enligt mig.
Klass: det var precis det jag skrev, Saik är hög klass.
Det jag kräver mot klasslag är att vi ska vara jävligt jobbiga att möta då vi inte besitter hög klass.
+ 1
Jag är lite trött på att det verkar vara svårt att förstå att det är skillnad i kvalité på ett topplag och ett bottenlag. Och när SAIK är rejält påkopplade så hänger vi inte riktigt med.