Inlägg: 2314443
Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Roligt för Larsson att få komma till en klubb som har en chans att gå en bit i slutspelet iaf. Han har väl aldrig spelat en slutspelsmatch där borta?
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: tittar på ssk mot Troja..Kevin Karlsson.. ser intressant ut..sköna skridskor
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jugge: hans kontrakt går ut i år. Undrar om han får nytt kontrakt där borta?
Han skulle ha varit kanon för en 1a kedja
Han skulle ha varit kanon för en 1a kedja
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jugge: Fan det är lite bittert med alla dessa spelare som försvinner så snabbt....