Inlägg: 2315034
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Hoppas Luleå vinner idag men helst hoppas jag det blir förlängning och Luleå tar bonuspinnen 😁
Sv: A proposito de nada
lapad:
Jag tror tvärtemot de flesta leksingar att vi skulle vila spelare för att va redo inför play in att vi tvärtemot ställer upp med bästa laget och försöker göra så bra match som möjligt inför Lördagen.
Jag tror tvärtemot de flesta leksingar att vi skulle vila spelare för att va redo inför play in att vi tvärtemot ställer upp med bästa laget och försöker göra så bra match som möjligt inför Lördagen.