Inlägg: 2315167
Sv: A proposito de nada
Falken: Ät ägg är ett plastlag helt utan historia. Dom skulle lika gärna kunna åka ur, ingen utanför Linköping skulle sakna dom. Tyvärr lyckas de ju alltid krångla sig kvar på något sätt. Överlevnadsförmåga som en kackerlacka..
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Tycker ändå LHC har spelat bra de sista matcherna. De är förtjänta av play in platsen. Tyckte de spelade riktigt bra mot Oskars.