Inlägg: 2315274
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge:
Så du är alltså ingen doktor?
En förklaring på det du beskriver kan vara att personen är trött, ledsen, hungrig, utmattad, dåligt självförtroende, inte inspirerad för att genomföra en uppgift så därför ger individen upp på förhand.
Kan som sagt finnas som många anledningar men gamnacke? Nja säger jag.
Så du är alltså ingen doktor?
En förklaring på det du beskriver kan vara att personen är trött, ledsen, hungrig, utmattad, dåligt självförtroende, inte inspirerad för att genomföra en uppgift så därför ger individen upp på förhand.
Kan som sagt finnas som många anledningar men gamnacke? Nja säger jag.
Måste man vara läkare för att känna till båda betydelserna, eller hur tänkte du nu?
Sen ska du inte tro på allt som skrivs här.
Nätet vimlar tyvärr av oseriösa tomtar som slänger ur sig nåt och där det inte går att få bekräftat om det stämmer.