Inlägg: 2315294
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
KulaShaker: "Så tror en Djurgårdare
KNOW YOUR ENEMY. Linus Sunnervik, tidigare redaktör för Djurgården på Svenskafans.com.
Vad tror du om matchen imorgon?
- Det blir en chans till revansch för Djurgården efter den dråpliga förlusten i Svenska Cupen, där man brände massor av chanser för att sen krokna ihop mot slutet och förlora. Klassisk gamnacke, som tyvärr vi sett för mycket av i DIF i år."
Saxat ur nåt Djurgårdsforum.
KNOW YOUR ENEMY. Linus Sunnervik, tidigare redaktör för Djurgården på Svenskafans.com.
Vad tror du om matchen imorgon?
- Det blir en chans till revansch för Djurgården efter den dråpliga förlusten i Svenska Cupen, där man brände massor av chanser för att sen krokna ihop mot slutet och förlora. Klassisk gamnacke, som tyvärr vi sett för mycket av i DIF i år."
Saxat ur nåt Djurgårdsforum.