Inlägg: 2315345
Sv: A proposito de nada
Huge: Senaste inlägget, Du använder ordet ”belägga” på ett felaktigt vis. 😁
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Haha, ja du ser. Även magistern kan blanda ihop saker och ting. Det blev i hastigheten en oavsiktlig hybrid mellan "vederlägga" och "beslå".
Det ska antingen vara "där det i efterhand har gått att vederlägga det jag sagt..."
Eller: "där det i efterhand går att beslå mig med ngt fel i det jag påstått..."
Tack för rättningen, där fick jag en välförtjänt bock i kanten! ;-)
Det ska antingen vara "där det i efterhand har gått att vederlägga det jag sagt..."
Eller: "där det i efterhand går att beslå mig med ngt fel i det jag påstått..."
Tack för rättningen, där fick jag en välförtjänt bock i kanten! ;-)