Inlägg: 2315929
Sv: A proposito de nada
Lyssna sen också hur mycket Leksand kommer få beröm i studion efter andra när det är lite ombytta roller.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Discolight94: Dags för Manner att höja rösten i pausen och får ordning på laget inför tredje. Kostsamt med idiotutvisningar i anfallszon.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Jävligt onödigt att göra såhär. Nu måste det skärpas upp. Oavsett vad som händer i de andra matcherna ska vi inte avsluta säsongen med nåt pinsamt.