Inlägg: 2316410
Sv: A proposito de nada
Enligt Sportbladet jobbar Linköping stenhårt på att få in Wedin. Vi kan ju hoppas att Wedin hellre vill spela i ett slutspelslag än i ett bottenlag;)
+ 16
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Wedin har nog många kontraktsförslag på bordet. Vi får se om Timrå klarar sig kvar, han borde ju hamna där om de inte åker ur.
Om Djurgården ryker förväntar jag mig att Brynäs och alla andra SHL-klubbar erbjuder rookiekontrakt till Lekkerimäki och Öhgren.
Om Djurgården ryker förväntar jag mig att Brynäs och alla andra SHL-klubbar erbjuder rookiekontrakt till Lekkerimäki och Öhgren.
+ 4