Inlägg: 2316478
Sv: A proposito de nada
Bara jag som fortfarande är mentalt slut efter gårdagen? Hoppas grabbarna kan ladda om till imorgon för jag vettetusan om jag är kapabel till det.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: jag är helt slut med! Kolla på Brynäs och samtligt kolla hur det gick i de andra två matcherna tog på krafterna
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Jag ska bara njuta. Ingen press på brynäs överhuvudtaget.
+ 3