Inlägg: 2316946
Sv: Slutspelet 2022
Honken: Jo Örebro är bra, rutinerade, tunga och spelare för spelare så vinner dom på alla positioner.
Svarskommentarer
Sv: Slutspelet 2022
Back: undrar vad som sas i period-pausen???
Örebro är bättre, domarna dåliga MEN ÄNDÅ, det får inte se ut så här ….
Det är ju ett raaaaaas..😬😬
Örebro är bättre, domarna dåliga MEN ÄNDÅ, det får inte se ut så här ….
Det är ju ett raaaaaas..😬😬