Inlägg: 2317015
Sv: Slutspelet 2022
Domarna krävde ju inte för då länge sedan mera respekt ifrån ?utomstående??.undrar hur dom tänker med dagens insats?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Slutspelet 2022
kexxet:
Domarna blir ju bara sämre och sämre ju längre säsongen lider och när slutspelet börjar blir dom rent av värdelösa , urusla , skitdåliga . Precis som idag .
Grattis Örebro (erat jävla köplag ) till vinsten ,
Hoppas på mirakel nere i gnäll bältet
❤️ Brynäs
Domarna blir ju bara sämre och sämre ju längre säsongen lider och när slutspelet börjar blir dom rent av värdelösa , urusla , skitdåliga . Precis som idag .
Grattis Örebro (erat jävla köplag ) till vinsten ,
Hoppas på mirakel nere i gnäll bältet
❤️ Brynäs
+ 3